Λίπος στην κοιλιά – 5 αλλαγές που πρέπει να κάνεις στη διατροφή σου

61
5 αλλαγές που πρέπει να κάνεις στη διατροφή σου για να χάσεις λίπος
5 αλλαγές που πρέπει να κάνεις στη διατροφή σου για να χάσεις λίπος

Το λίπος στην κοιλιά είναι ένα κλασικό πρόβλημα, ανεξαρτήτως σωματότυπου. Κάθε φορά που είμαστε μία ανάσα πριν από το καλοκαίρι, θυμόμαστε ότι θέλουμε να ξεφορτωθούμε την επίμονη κοιλίτσα, χωρίς να κάνουμε δίαιτες και υπερβολές.

Εκτός αυτού, είναι καλό για την υγεία σου. Οι έρευνες έχουν συνδέσει το λίπος στην κοιλιά με καρδιακές νόσους και διαβήτη. Επομένως, είναι καλό να ακολουθήσεις τους παρακάτω κανόνες και να κάνεις συνολικό καλό στη υγεία σου. Και αντίο κοιλίτσα.

Περισσότερη πρωτεΐνη

Αν ο στόχος είναι η απώλεια βάρους (και να μην το ξαναπάρεις), η αύξηση της πρωτεΐνης είναι ο πιο αποτελεσματικός τρόπος. Έρευνα έχει δείξει ότι στοχεύει στην απώλεια λίπους στην κοιλιά, με αποτελέσματα που έχουν διάρκεια 5 χρόνια, και ειδικά στις γυναίκες. Η πρωτεΐνη μειώνει τις λιγούρες κατά 60% και ενισχύει τον μεταβολισμό.

via GIPHY

Λιγότερο υδατάνθρακα

Του έδωσες και κατάλαβε στην καραντίνα και πολύ καλά έκανες. Αν όμως θέλεις να χάσεις λίπος από την κοιλιά, πρέπει να μειώσεις τις ποσότητες υδατάνθρακα. Οι διατροφές που είναι χαμηλές σε υδατάνθρακα μειώνουν το νερό στον οργανισμό και οδηγούν σε γρήγορα αποτελέσματα. Επίσης μειώνεται σταδιακά η πολλή όρεξη.

Πολλές φυτικές ίνες

Οι φυτικές ίνες κάνουν πάντα καλό. Αλλά οι διαλυτές και ιξώδεις ίνες δημιουργούν ένα gel κάθεται στο έντερο. Αυτό μειώνει την όρεξη και σε κάνει να χορταίνεις πιο γρήγορα. Επιπλέον, έρευνες έχουν συνδέσει αυτές τις ίνες με απώλεια λίπους στην κοιλιά. Τι πρέπει να τρως; Περισσότερα λαχανικά και φρούτα.

Περιόρισε τη ζάχαρη

Η πολλή ζάχαρη αυξάνει το λίπος στην περιοχή της κοιλιάς και του συκωτιού. Επίσης, δημιουργεί προβλήματα στον μεταβολισμό. Το πρώτο βήμα είναι να ξεκινήσεις να την περιορίζεις σταδιακά. Η ζάχαρη στον καφέ είναι μία καλή αρχή.

Σημείωνε τι τρως

Ενώ είσαι σίγουρη ότι έχεις μειώσει τον υδατάνθρακα και έχεις αυξήσει την πρωτεΐνη, είσαι σίγουρη ότι τρως τις σωστές ποσότητες; Δεν λέμε να μετράς την κάθε μπουκιά, αλλά είναι καλό να έχεις μία εικόνα του τι καταναλώνεις καθημερινά. Και να έχεις υπό έλεγχο τη διατροφή σου.