ΝΙΚΗ-Πλεύση Ελευθερίας: Τα «μαξιλάρια φούσκωσαν» και παραλίγο να μπουν στην Βουλή

Στις εκλογές της 21ης Μαΐου, η Πλεύση Ελευθερίας της Ζωής Κωνταντοπούλου και η ΝΙΚΗ του Δημήτρη Νατσιού, τα θεωρούμενα από πολλούς ως πολιτικά «μαξιλάρια», του συστήματος, δεν μπήκαν στην Βουλή οριακά.

Ήταν όμως πολύ κοντά στο να τα καταφέρουν.

Το κόμμα ΝΙΚΗ συγκεντρώνει ποσοστό 2,92% στην Επικράτεια, ξεπερνώντας τις 169.000 ψήφους, αφήνοντας πίσω την Πλεύση Ελευθερίας της Ζωής Κωνσταντοπούλου, η οποία φαίνεται να κλείνει στο 2,88%, αλλά και το ΜέΡΑ25 του Γιάνη Βαρουφάκη, το οποίο φτάνει στο 2,60%, και δεν καταφέρνει να μπει ξανά στην Βουλή.

Μέσα σε 20 ημέρες λοιπόν, σε ότι αφορά το κόμμα ΝΙΚΗ, ένας δάσκαλος, ο Δημήτρη Νατσιός, και οι φίλοι του παραλίγο να κερδίσουν την είσοδό τους στην Βουλή, όπως άλλωστε πήγε να το πετύχει και η Πλεύση Ελευθερίας της Ζωής Κωνσταντοπούλου, η οποία όμως πέτυχε κάτι πολύ σημαντικό που πολιτικά «βόλεψε» την ΝΔ!

Στέρησε την είσοδο του ΜεΡΑ25 στην Βουλή. Διότι από εκεί άντλησε κυρίως ψήφους και κάποιους πήρε και από τον ΣΥΡΙΖΑ, που είναι συγγενικά σε ότι αφορά την ιδεολογία, κόμματα.

Εδώ τίθεται ένα πολύ σοβαρό ερώτημα: Που πήγαν οι 11,5 μονάδες του ΣΥΡΙΖΑ με βάση τις εκλογές του 2019; Διότι πρόκειται για την μεγαλύτερη μετακίνηση ψηφοφόρων που έχει γίνει ποτέ σε κόμμα της αντιπολίτευσης.

Για παράδειγμα, το 2007, οι χαμένες μονάδες της νέας Δημοκρατίας είχαν μετακινηθεί στο ΠΑ.ΣΟ.Κ. και στο ΛΑΟΣ. Τώρα που πήγαν όλοι αυτοί οι ψήφοι; Με βάση τα εκλογικά ποσοστά δύο μονάδες πήγαν στη Νέα Δημοκρατία και μία μονάδα στην Πλεύση Ελευθερίας.

Οι υπόλοιπες 8,5 μονάδες που πήγαν;

Αξίζει να σημειωθεί και η παραίτηση από την πολιτική ζωή του Θάνου Τζήμερου του επικεφαλής της Εθνικής Δημιουργίας, ο οποίος κατανόησε πως δεν μπορεί να διεκδικήσει κάτι παραπάνω από το εκλογικό σώματα και ανακοίνωσε την αποχώρησή του.

Στην περίπτωση του κόμματος ΝΙΚΗ, αποδείχτηκε ότι υπάρχουν τελικά 20 μέρες για να μπορέσει κάποιος να κερδίσει την είσοδο τους στην Βουλή αρκεί να υπάρχει αφθονία χρήματος.

Στα άλλα κόμματα ΠΑ.ΣΟ.Κ. και ΣΥΡΙΖΑ αποδείχτηκε ότι δεν είχαν επαρκείς οικονομικούς πόρους. Αλλά αντίθετα η Νέα Δημοκρατία είχε. Οι παραδοσιακοί χρηματοδότες ήταν με το μέρος της Νέας Δημοκρατίας.

Αναφερόμαστε στα χρήματα, γιατί όποιος έχει μία ελάχιστη ενασχόληση με τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης θα είδε πως τις τελευταίες 20 μέρες υπήρξε πληθώρα χορηγούμενων διαφημίσεων του κόμματος ΝΙΚΗ.

Ως γνωστόν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης στην σημερινή εποχή είναι πολύ πιο αποτελεσματικά από την ίδια την τηλεόραση.

Οι περισσότεροι άνθρωποι σερφάρουν σε αυτά πολύ περισσότερο χρόνο από ότι πλέον παρακολουθούν τηλεόραση.

Οι χορηγούμενες διαφημίσεις έχουν μεγάλο κόστος και μάλιστα για να διαδοθούν σε όσο το δυνατόν μεγαλύτερο πλήθος απαιτούνται και ακόμα περισσότερα χρήματα.

Οπότε, το ερώτημα που τίθεται είναι πως το συγκεκριμένο κόμμα, διέθετε τέτοια άνεση κεφαλαίων.