Ο «μπαμπάς-πριγκίπισσα» και πώς ο ρόλος και το πρότυπο του πατέρα «έσβησε» στην διαφήμιση του «ΑΒ Βασιλόπουλος»

Ο «μπαμπάς-πριγκίπισσα» και πώς ο ρόλος και το πρότυπο του πατέρα «έσβησε» στην διαφήμιση του «ΑΒ Βασιλόπουλος»
Ο «μπαμπάς-πριγκίπισσα» και πώς ο ρόλος και το πρότυπο του πατέρα «έσβησε» στην διαφήμιση του «ΑΒ Βασιλόπουλος»

Έντονες αντιδράσεις έχει προκαλέσει στα social media διαφήμιση του ΑΒ Βασιλόπουλος στην οποία παρουσιάζεται ο πατέρας με μακιγιάζ ως «πριγκίπισσα» να κρατά την κόρη του, καθώς θεωρούν πως η διαφήμιση αλλοιώνει το πατρικό πρότυπο.

Στο εν λόγω καρέ, ένας πατέρας κρατά στην αγκαλιά του την κόρη του, την οποία έχει αφήσει πρώτα να τον μακγιάρει και να του βάλει κοκαλάκια στα μαλλιά. Τη φωτογραφία συνοδεύει η λεζάντα «Μπαμπάς είναι όλα αυτά που θέλεις και ακόμα περισσότερα. Χρόνια πολλά!» και «Για σένα και πριγκίπισσα γίνομαι».

Ο Βασίλης Τσιάρτας για ακόμα μία φορά εξέφρασε την άποψη του μέσα από τα social media, όπου εμφανίστηκε αντίθετος σε διαφήμιση γνωστής αλυσίδας σούπερ μάρκετ με αφορμή την “Γιορτή του πατέρα”.

Ο παλαίμαχος ποδοσφαιριστής συνηθίζει να σχολιάζει μέσα από τους λογαριασμούς του στα social media τα όσα συμβαίνουν. Χθες λοιπόν στο στόχαστρό του «μπήκε» διαφήμιση γνωστής αλυσίδας σούπερ μάρκετ. Στην εν λόγω διαφήμιση κάνει ένα σχόλιο στη φωτογραφία που απεικονίζει ένα κοριτσάκι να βρίσκεται στην αγκαλιά του μπαμπά της.

Η τοποθέτησή του, όπως ήταν αναμενόμενο, έγινε viral και απέσπασε εκατοντάδες σχόλια…!

Δείτε την ανάρτηση του Βασίλη Τσιάρτα: