H Ευρώπη «φλέγεται»: Όλοι εναντίον όλων στους δρόμους και η κρίση ακόμα δεν έχει ξεκινήσει…

H Ευρώπη «φλέγεται»: Όλοι εναντίον όλων στους δρόμους και η κρίση ακόμα δεν έχει ξεκινήσει…
H Ευρώπη «φλέγεται»: Όλοι εναντίον όλων στους δρόμους και η κρίση ακόμα δεν έχει ξεκινήσει…

Σκηνές «Αρμαγεδδώνα»

H Ευρώπη ή για να είμαστε πιο ακριβείς, η ΕΕ και η Βρετανία, έχουν εισέλθει σε μια εκρηκτική περίοδο, όπου τα πάντα σαρώνονται ή πρόκειται να σαρωθούν σε πολιτικό και κοινωνικό επίπεδο, ως απόρροια της διεφθαρμένης διακυβέρνησης των Βρυξελλών, των εγκληματικών lockdown και των τραγικών συνεπειών των κυρώσεων στην Ρωσία και των αντικυρώσεων της τελευταίας που διέλυσαν τα πάντα: Οικονομία αλλά και κοινωνία.

Τέσσερις κυβερνήσεις ή έχουν πέσει ή στέκονται «στον αέρα» (Γερμανία, Γαλλία, Βρετανία, Βουλγαρία) ενώ μαζικές απεργίες κατά της ακρίβειας, αλλά και μαζικές διαμαρτυρίες κατά της καταστροφής πανάρχαιων οικονομικών δραστηριοτήτων, όπως η κτηνοτροφία των βοοειδών με πρόσχημα την κλιματική αλλαγή, βρίσκονται καθημερινά σε εξέλιξη.

Το φαινόμενο θα ενταθεί, όπως εκτιμάται, το φθινόπωρο, καθώς θα στερέψει η ΕΕ από ενέργεια με το πολιτικό σύστημα πλέον να απειλείται εκ βάθρων με ανατροπή, παντού.

Στην Ολλανδία οι αγρότες αντιδρούν στα σχέδια της κυβέρνησης για τον περιορισμό στη χρήση των λιπασμάτων και του αριθμού των κοπαδιών και η Αστυνομία να κάνει χρήση ακόμα και του οπλισμού της!Οι αστυνομικοί επιχειρούν να διώξουν τους αγρότες από τους δρόμους απειλώντας τους με πιστόλια!

Την ίδια στιγμή τα ράφια στα σούπερμαρκετ έχουν αδειάσει!

O λόγος που επικαλείται η κυβέρνηση δεν είναι άλλος από την περιβαλλοντική ρύπανση, αφού η Ολλανδία, η δεύτερη μεγαλύτερη εξαγωγός αγροτικών προϊόντων στον κόσμο μετά τις ΗΠΑ, είναι επίσης μια από τις χώρες με τις μεγαλύτερες εκπομπές αερίων που προκαλούν τις κλιματικές αλλαγές στην Ευρώπη- και ιδιαιτέρως αζώτου.Υποτίθεται ότι η κλιματική αλλαγή οφείλεται εν μέρει και στη μεγάλη κτηνοτροφική παραγωγή.

Στην πραγματικότητα πίσω από όλα αυτά κρύβονται οι αντι-ρωσικές κυρώσεις καθώς η Ολλανδία δεν έχει πρόσβαση πλέον στα ρωσικά λιπάσματα.

Αυτό όμως δεν μπορεί η ολλανδική κυβέρνηση να το ανακοινώσει στους πολίτες γιατί έτσι θα πρέπει να λογοδοτήσει για την επιλογή της να στραφεί κατά της Ρωσίας και έτσι εφηύρε το αφήγημα της κλιματικής αλλαγής!

Δηλαδή σε μία εποχή που θα υπάρξει επισιτιστική κρίση, η ολλανδική κυβέρνηση επέλεξε να μειώσει την παραγωγή τροφής μέσω της γεωργίας και της κτηνοτροφίας για το… περιβάλλον.

Πόσο λογικό είναι αυτό;

Την ίδια στιγμή ένα κύμα απεργιών των αεροπορικών εταιρειών και ακυρώσεων πτήσεων βαθαίνει την κρίση των μεταφορών στην Ευρώπη, διαταράσσοντας τα ταξιδιωτικά σχέδια την ώρα που ξεκινά η καλοκαιρινή περίοδος αιχμής της περιοχής.

Οι απεργιακές κινητοποιήσεις τις επόμενες ημέρες στις εταιρείες Ryanair Holdings, EasyJet Plc, British Airways και Aeroports de Paris (ADP) θα προσθέσουν στην αναταραχή από τις ελλείψεις προσωπικού που οδηγούν σε πολύωρες καθυστερήσεις, και χιλιάδες ακυρωμένες πτήσεις.

Στο Ηνωμένο Βασίλειο, η διάλυση στις μεταφορές επιδεινώνεται από την απεργία των σιδηροδρόμων.

Σκηνές χάους διαδραματίζονται στα αεροδρόμια του Άμστερνταμ, του Λονδίνου, της Φρανκφούρτης και του Παρισιού, με ουρές ανθρώπων που περιμένουν επί ώρες μόνο και μόνο για να τους πουν ότι οι πτήσεις τους ακυρώθηκαν.

Οι εργατικές ομάδες πιέζουν με αιτήματα για αυξήσεις μισθών ώστε να συμβαδίζουν με τον πληθωρισμό, καλύτερες συνθήκες εργασίας, παροχές και συμμόρφωση με την τοπική εργατική νομοθεσία.

Το πλήρωμα καμπίνας της Ryanair στην Ισπανία, στην Πορτογαλία και στο Βέλγιο ξεκίνησε τριήμερη απεργία την Παρασκευή και θα προσχωρήσουν οι συνάδελφοί τους στη Γαλλία από το Σάββατο και στην Ιταλία την Κυριακή.

Το προσωπικό check-in της British Airways, που εδρεύει στο αεροδρόμιο Χίθροου του Λονδίνου, ψήφισε για απεργιακές κινητοποιήσεις, με ημερομηνίες που θα οριστούν σύντομα.

Η ADP, διαχειρίστρια των αεροδρομίων Charles de Gaulle και Orly του Παρισιού, βρίσκεται σε διαπραγματεύσεις με τα συνδικάτα σε μια προσπάθεια να αποτρέψει μια δεύτερη απεργία την 1η Ιουλίου για τους μισθούς.

Αυτή της 9ης Ιουνίου οδήγησε στη ματαίωση του ενός τετάρτου όλων των πτήσεων στο CDG και στο κλείσιμο δύο διαδρόμων προσγείωσης.

Στο Ηνωμένο Βασίλειο, η κρίση στις μεταφορές επιδεινώθηκε από την απεργία των σιδηροδρόμων, καθιστώντας δυσκολότερη τη μετάβαση από και προς τα αεροδρόμια.

Η διαμάχη έχει επίσης πυροδοτηθεί από μισθολογικές διεκδικήσεις, αν και, σε αντίθεση με τον τομέα των αερομεταφορών, οι εργαζόμενοι ζητούν επίσης εγγυήσεις για τη μη πραγματοποίηση υποχρεωτικών απολύσεων σε μια βιομηχανία που, μακριά από το να ανακάμψει από την αναταραχή του Covid, φαίνεται να έχει αλλάξει ριζικά από αυτήν.

Η γερμανική Deutsche Lufthansa AG αύξησε την Παρασκευή τον αριθμό των πτήσεων που ακυρώνει τον Ιούλιο και τον Αύγουστο σε 3.100. Το Gatwick του Λονδίνου και το Schiphol του Άμστερνταμ, δύο από τους μεγαλύτερους κόμβους της περιοχής, ανακοίνωσαν ανώτατα όρια πτήσεων, ενώ η EasyJet, η TUI AG και η KLM έχουν εξορθολογίσει τα δρομολόγιά τους.

Η Ευρώπη «φλέγεται».

Κατά πολλούς είναι μόνο μια μικρή φωτιά σε σχέση με την πραγματική πυρκαγιά που έπεται…